Handelsbetingelser hos Fionie

Når du handeler på vores webshop accepterer du automatisk nedenstående betingelser, og vi anbefaler derfor, at du læser betingelserne grundigt igennem inden du handler på fionie.dk. 

LEVERING

Når din bestilling er registreret hos os, modtager du en mail med en ordrebekræftelse. Du skal være opmærksom på, at dette ikke er det samme som en faktura. Du modtager først din faktura med din pakke.

Leveringstiden er normalt 1-2 dage. Skulle en vare være udsolgt, modtager du hurtigst muligt besked på mail eller telefon.

Alle pakker sendes med pakkepost og du modtager et trackingnummer, når pakken er afsendt fra vores lager.

Vi tilbyder gratis fragt på ordre over kr. 499,- til levering i pakkeshop i DK. Ved ordre under 499,- tilbyder vi fragt for 39,- til levering i pakkeshop i DK.

Ved levering til udlandet er beløbet 199,-. 

Hvis du nægter at modtage din vare ved levering, forbeholder vi os ret til at opkræve et gebyr ved eventuelle udgifter, vi måtte have ved returforsendelse af varen.

RETURNERING OG OMBYTNING

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, fra modtagelsen af pakken. Du bedes venligst returnere pakken i samme stand som du fik den ved modtagelsen. Dvs. varen skal være i ubrugt stand med original prismærke samt original, ikke ødelagt, emballage. Vi forbeholder os retten til at afvise en vare, hvis ovenstående ikke overholdes, og varen dermed ikke kan sælges igen.

Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi kun tilbageføre penge for en vare til det betalingskort, som også er anvendt ved købet.

Kontakt os på hello@fionie.dk ved returnering eller ombytning. Da vil vi sende dig en returlabel, som vi anbefaler at du anvender til returforsendelsen.

Returpakker må ikke sendes retur uden omdeling eller lignende. Vi har ikke mulighed for at hente pakker i pakkeshops, og vi anbefaler derfor at du sender retur med GLS eller Postnord hvis ikke du anvender vores returlabel. 

Når vi har modtaget din returforsendelse, behandler vi den hurtigst muligt. Herefter tilbagebetales returvarens beløb på din konto inden for 5 arbejdsdage. Bemærk at der fratrækkes 39,- til fragt fra returbeløbet, hvis ikke der er tale om en ombytning. Du kan med fordel lægge en ny ordre inden du ombytter og notere dit nye ordrenummer nederst på retursedlen.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt med efterkrav.
 

REKLAMATIONER

Efter købelovens regler har du en reklamationsfrist på 24 måneder gældende fra modtagelsesdatoen. Reklamationsfristen omfatter fabrikationsfejl og mangler. Der skal reklameres indenfor rimelig tid, hvis du har opdaget en fejl eller mangel på varen. Reklamationsretten gælder ikke for varer, som er defekte på grund af slitage eller skader forårsaget af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Alle køb på fionie.dk er omfattet af dansk købelov. Ved reklamation beder vi dig sende en mail på hello@fionie.dk inden du sender varen retur. Dette skal altid være indenfor 24 måneder fra købsdato. Såfremt vi aftaler at varen skal returneres, skal det ske på nedenstående adresse. Husk under alle omstændigheder at vedlægge faktura eller ordrenummer, samt en beskrivelse af fejlen eller manglen 

Fionie ApS
Rikkeshave 76
5250 Odense SV

Returpakker må ikke sendes retur uden omdeling eller lignende. Vi har ikke mulighed for at hente pakker i pakkeshops, og vi anbefaler derfor at du sender retur med GLS eller Postnord hvis ikke du anvender vores returlabel. 

BETALING

På fionie.dk kan du betale med ApplePay samt  følgende kreditkort: Dankort, VISA/Dankort og Mastercard. Beløbet bliver trukket fra din konto, når varen afgår fra vores lager.

Alle priser er i DKK og er inklusiv 25% moms.  

Alle køb foregår via en krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer) og vi har derfor ikke adgang til dine kontooplysninger. Det er kun Nets, der har adgang til dine data.

Dine personlige kontaktoplysninger er 100% fortrolige og vil aldrig blive videregivet til andre.

FORBEHOLD

Vi tager forbehold for udsolgte varer, tastefejl, prisændringer, ekstraordinær travlhed og lagerstyringsfejl, samt forbeholder os retten til at annullere din bestilling/ordre i tilfælde af ovenstående.

Vi bestræber os altid på, at have et ajourført lager, men skulle du være så uheldig, at have bestilt en vare som er udsolgt, kontakter vi dig hurtigst muligt på mail eller telefon. Vi vil gerne forsøge, at skaffe en udsolgt vare hjem, hvis der skulle være problemer vedrørende din bestilling. Det er derfor vigtigt, at du angiver korrekt e-mail og telefonnummer ved bestilling.

 

Med venlig hilsen

Fionie